Kuidas käituda IIZI Kahjuabi vajaduse korral?

IIZI Kindlustusmaakler loodab, et Sinu kahjukäsitluse protsess sujub ilma probleemide ning viivitusteta. IIZI Kahjuabi teenusega saab kindel olla, et probleemide tekkimise korral on abiks professionaalne meeskond.

Selleks, et IIZI Kindlustusmaakler saaks probleemide korral kiiresti ja korrektselt tegutseda, saada meile e-kiri aadressile kahjuabi@iizi.ee, kus märgi kindlasti ära:

  1. Sõiduki registrinumber millega seoses vajate IIZI Kahjuabi;
  2. Juhtunud õnnetuse kuupäev ning õnnetuse lühikirjeldus;
  3. Lühidalt tekkinud probleemi sisu;
  4. Kui on olemas ka kindlustusandja poolne hüvitamise või keeldumise otsus, siis kindlasti lisa kirjale ka see.

IIZI kahjuabi spetsialist võtab Sinuga hiljemalt ühe tööpäeva jooksul ühendust ning lepib kokku edasise tegevuskava.