Nordea Eesti: miks panustada töötajate ravikindlustusse?

26. mai 20202 minut(it) lugemist
Nordea Eesti miks panustada töötajate ravikindlustusse

Töötajate motiveerimiseks saavad juhid luua ettevõttesse keskkonna, kus on loodud kõik eeldused olemaks innustunud ja motiveeritud iga päev. Tasuta kohv ja puuviljad on küll toredad, kuid kui tervis alt veab, kaotavad sellest nii töötaja kui ettevõte. Nordea Eesti personalipartner Joole Kuljus-Triik ja Nordea Eesti juht Tiina Käsi jagavad kogemusi.

Oma töötajate motiveerimisel on üheks võimaluseks hoolitseda personali ravikulude eest. Ravikindlustus annab Nordea Eesti 600 töötajale tööandja poolt pakutava motivatsioonipaketi raames kasutada tasulisi meditsiiniteenuseid, mida haigekassa ei hüvita või hüvitab piiratud ulatuses.

Lisaks eestlastele töötab ettevõttes ka palju välismaalasi, kellele see on  hea  võimalus külastada vajadusel eriarste ning kasutada muid olulisi tervishoiuteenuseid väljaspool oma kodumaad nii otsekontaktis kui telemeditsiini vahendusel.

Hea võimalus panustada töötaja heaolusse

Kindlustuslepingu  sõlmimisprotsess võttis pisut aega, sest oluline oli kaardistada sobiv kindlustuskaitse ja võimalusi  paketi kokkupanemiseks oli palju. Koostöös IIZI elu- ja ravikindlustuse spetsialistiga töötasime välja  lahenduse, mis sobis eelarvesse ning mis vastab just meie töötajate vajadustele.

Nordea Eestile oli oluliseks kriteeriumiks teenuste mitmekesisus, sealhulgas hambaravi hüvitise olemasolu. Seoses koroonakriisiga esineb palju määramatust, mis mõjutab nii töö- kui eraelu. Seetõttu on suuremat tähelepanu saanud ka psühholoogilise abi kättesaadavus, mis varasemalt fookuses ei olnud.

Töötajate tagasiside on seni olnud väga positiivne ning meie hinnangul on ravikindlustuse ostmine tööandjale hea võimalus panustada töötaja tervisesse ja heaolusse.

Küsi nõu oma kindlustusmaaklerilt või kirjuta info@iizi.ee!