
Kuigi Olerex on teinud selliste olukordade vältimiseks erinevaid jõupingutusi, näiteks erinevad kütusepüstolid, siis paraku võib selliseid olukordi ikkagi ette tulla. Üldiselt on levinum variant diiselautosse bensiini tankimine, tuleb ette ka vastupidist olukorda.
Kuidas käituda?
Tänapäeval on enamus sõidukite armatuurlauale lisatud vastav näitaja, mis annab märku, kui peaksid tankla poole suunduma. See, mitu kilomeetrit veel sõita saab, kui kütusetuli põlema läheb, sõltub automargist. Olerexi eksperdid ei soovita paaki täiesti tühjaks sõita, sest nii võib sattuda süsteemi näiteks liivateri või kondensatsioonivett, mis rikuvad filtreid ja pumpasid.
Säästvalt sõitmise kõige olulisemaks reegliks loetakse üldiselt sujuvat sõitu ning juhi aegsat reageerimist erinevatele olukordadele liikluses. Näiteks kaugelt valgusfoori punast tuld nähes hoogu maha võttes ning seejärel sujuvalt uuesti kiirendades.
Kindlasti tasub üle vaadata ka sõiduki pagasiruumis olev kraam, sest lisaks igale kaassõitjale tõstab kütusekulu ka pagasis olevad rasked esemed. Kuna kõikide lisavidinate (näiteks istmesoojendus, konditsioneer jne) jaoks kasutab sõiduk samuti kaudselt kütust, siis jälgi ka nende vajalikkust ja kasutamist sõites.
Olerexi ekspertide sõnul on ka oluline tankida puhast ning kvaliteetset kütust, et tagada säästlikum sõit ning hoida oma sõidukit.
Lisaks sellele, et ettevõtetel on nüüd võimalus välisriikides krediitkaardiga tankida, pakutakse ka postil toodud hinnast soodsamat kütuse eest tasumist. Nimelt tasub Olerexi klient kütuse eest vaid käibemaksuvaba kütuse hinna. Käibemaks küsitakse kohalikult maksuametilt tagasi Olerexi poolt ja ka vahepealsel perioodil finantseeritakse see kliendile Olerexi poolt.
Kui soovid püsida kindlustusturul toimuvaga kursis, siis