IIZI õigusvaldkonna juht: iga reisikindlustuse kahju tuleb käsitelda üksikjuhtumina

20. märts 20202 minut(it) lugemist
IIZI Kindlustusmaakler AS i meeskond tugevneb õigusvaldkonda hakkab juhtima Kaido Tropp

Meedias on aktuaalsete kriisiteemade kõrval levinud ka mitmed kaheldava sisuga artiklid reisikindlustuse osas. Kõik reisimise ja kindlustamisega seonduv on hetkel keeruline ja vajab individuaalset lähenemist ning kindlasti ei ole mõistlik pandeemiaga seotud kahjunõudeid esitamata jätta, lihtsalt seepärast, et kuskil keegi midagi ütles või kirjutas. Nõu annab IIZI õigusvaldkonna juht Kaido Tropp.

Praeguses segaduses on mitmed kindlustusandjad teavitanud, et pandeemia on kindlustustingimustes välistus, mistõttu tekkinud klientidel segadus reisikindlustuse juhtumite hüvitistega. „Oluline on arvestada, et iga kahjujuhtum vaadatakse eraldi üle ning ka keeldumine peab olema kindlustusandja poolt põhjendatud,“ kommenteerib IIZI õigusvaldkonna juht Kaido Tropp.

Kuigi kindlustusandjad on teavitanud pressiteadetes ja ka suuliselt kliente nõustades, et pandeemia väljakuulutamisega seonduvaid reisikindlustuse kahjusid ei hüvitata, siis on mõistlik kahjuavaldus siiski esitada. „Hoolimata meedias levivatest artiklitest, soovitame kahjujuhtumi korral kindlustusandjale esitada kirjaliku kahjuteate,“ rõhutab Kaido Tropp.

IIZI soovitused kehtiva kindlustusega

Juhul, kui Sul on kehtiv kindlustus, kuid reisikorraldaja tühistab reisi või sihtkoht on suletud ja karantiinis, siis soovitame esmalt pöörduda lennufirma või hotelli poole hüvitise saamiseks või alternatiivse lahenduse leidmiseks, pakettreisi puhul pöördu teenusepakkuja poole. Kui Sa ei saa mingil põhjusel abi või vastust teenusepakkujalt või reisikorraldajalt, siis on oluline kindlustusandjale esitada kirjalik kahjuavaldus, kes vaatab kõik juhtumid eraldi üle.

Küsimuste korral pea nõu meie kindlustusspetsialistidega +372 666 0300 või info@iizi.ee.